

Våra kunder
Gör som ledare på Volvo Trucks, Tetra Pak, Lagerhaus och många fler. Använd Flourish för att boosta ledarskap och engagemang i ditt team. Välkommen.










Våra kunder : kundcase
Med chattbaserad feedback, intuitivt gränssnitt, smidiga funktioner och teamfokuserad approach hjälper Flourish ledare i både stora och små organisationer att bygga välmående och engagemang hos sina medarbetare.



Med medarbetarna i fokus, Stora Coop Halmstad
Engagerade och nöjda medarbetare och ett förändringsarbete som ger verklig effekt i verksamheten. Det är några anledningar till att Coop Halmstad valt att använda Flourish.



ICA Maxi Linköping – Satsning på ledarskap gav mätbara resultat
På ICA Maxi i Linköping användes Flourish som ett viktigt stöd i butikens satsning på ett stärkt ledarskap.



ICA Kvantum Falkenberg – Bättre kundupplevelser genom feedback
ICA-handlaren Martin behövde ett digitalt verktyg som kunde mäta implementationen av ett nytt arbetssätt.



Medarbetarfokus – nyckeln till framgång för Else
Det är snart 35 år sedan Elses vd Stefan Bertling gav sig in i automationsbranschen. Sedan dess har teknikutvecklingen gått rekordsnabbt och efterfrågan spridit sig till allt fler sektorer..



Katarina ville ha mer ”direkt” feedback – fann det hos Flourish
Vi fick möjligheten att ställa några frågor till Katarina Garnolf som arbetar som chef på HR-service på Halmstads kommun. Katarina och hennes team nyttjade Flourish



Flourish stärkte teamet hos IP Australia.
På bilden: Catriona Bruce, IP Australia I den här intervjun med en av Flourish första utländska kunder pratar vi med Catriona Bruce från Patent Analytics



Regelbunden kontakt stärker distansledarskapet
Maria Leak är konsultchef på Storesupport – ett företag med huvudkontor i Stockholm och med kontor i både Göteborg och Malmö. Koncernen startades år 2000







Linus Eriksson, Idre Fjäll







Emmy Wislander, Volvo Trucks







Maria Sjöström







Med Flourish ser jag trender i mitt teams engagemang och kan agera på kvalitativ feedback.
Marcus Tannerfalk, Tetra Pak
Våra kunder : kundcase
Med chattbaserad feedback, intuitivt gränssnitt, smidiga funktioner och teamfokuserad approach hjälper Flourish ledare i både stora och små organisationer att bygga välmående och engagemang hos sina medarbetare.



Med medarbetarna i fokus, Stora Coop Halmstad
Engagerade och nöjda medarbetare och ett förändringsarbete som ger verklig effekt i verksamheten. Det är några anledningar till att Coop Halmstad valt att använda Flourish.



ICA Maxi Linköping – Satsning på ledarskap gav mätbara resultat
På ICA Maxi i Linköping användes Flourish som ett viktigt stöd i butikens satsning på ett stärkt ledarskap.



ICA Kvantum Falkenberg – Bättre kundupplevelser genom feedback
ICA-handlaren Martin behövde ett digitalt verktyg som kunde mäta implementationen av ett nytt arbetssätt.



Medarbetarfokus – nyckeln till framgång för Else
Det är snart 35 år sedan Elses vd Stefan Bertling gav sig in i automationsbranschen. Sedan dess har teknikutvecklingen gått rekordsnabbt och efterfrågan spridit sig till allt fler sektorer..



Katarina ville ha mer ”direkt” feedback – fann det hos Flourish
Vi fick möjligheten att ställa några frågor till Katarina Garnolf som arbetar som chef på HR-service på Halmstads kommun. Katarina och hennes team nyttjade Flourish



Flourish stärkte teamet hos IP Australia.
På bilden: Catriona Bruce, IP Australia I den här intervjun med en av Flourish första utländska kunder pratar vi med Catriona Bruce från Patent Analytics



Regelbunden kontakt stärker distansledarskapet
Maria Leak är konsultchef på Storesupport – ett företag med huvudkontor i Stockholm och med kontor i både Göteborg och Malmö. Koncernen startades år 2000
Jag vill veta mer!
Hur funkar det?
Det är enkelt!
Flourish underlättar vardagen för engagerade ledare och deras team. Med chattbaserad feedback i era etablerade kanaler, intuitivt gränssnitt och rapportering som ger insikter i realtid skapas värde – inte arbetsbelastning.