flourish ledarskap och engagemang kundcase

KUNDCASE:

ICA Kvantum Falkenberg – Bättre kundupplevelser genom feedback

Dela på Facebook »
Dela på Linkedin »

Flourish på ICA Falkenberg

Flourish och ICA Kvantum Falkenberg samarbete startade genom ett gemensamt projekt med utbildningsföretaget Boosta. ICA-handlaren Martin behövde ett digitalt verktyg som kunde mäta implementationen av ett nytt arbetssätt. I samband med detta fann Martin även värdet i Flourish som helhet, att effektivt och löpande mäta medarbetarfrågor så som arbetsmiljö och engagemang.

Eftersom butiken öppnar tidigt på morgonen och stänger sent på kvällen, sju dagar i veckan, uppstår stora utmaningar att finnas tillgänglig för alla medarbetarna på det sätt man önskar. En av de stora värden som Martin upplever med Flourish är medarbetarnas möjlighet att löpande lämna anonym feedback som Martin eller närmsta chef enkelt kan besvara direkt till den individen.

Det var lätt och smidigt att komma igång! Verktyget är användarvänligt så cheferna lärde sig det på nolltid. Medarbetarna tog emot det positivt förmodligen för att Flourish gör sina undersökningar via Messenger

Martin Persson, ICA Kvantum Falkenberg

Bättre kundupplevelser

Medarbetarna i sin tur har ett enkelt och modernt sätt att göra sin röst hörd, påverka och engagera sig än mer i verksamheten. I många fall handlar engagemanget om att bidra till bättre kundupplevelser i butiken. Att medarbetarna inte behöver ladda ner nya appar eller skapa konton har varit en nyckelfaktor för att minska trösklar och säkerställa hög svarsfrekvens, månad efter månad.

Spela videoklipp

vill du veta mer om Flourish?

Boosta engagemang
& ledarskap i ditt team

flourish ledarskap och engagemang

KUNDPORTRÄTT:

Inspireras av visionära ledare:

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Läs mer om cookies och GDPR