Våra kunder
Gör som ledare på Volvo Trucks, Tetra Pak, Lagerhaus och många fler. Använd Flourish för att boosta ledarskap och engagemang i ditt team. Välkommen.
Våra kunder : kundcase
Med chattbaserad feedback, intuitivt gränssnitt, smidiga funktioner och teamfokuserad approach hjälper Flourish ledare i både stora och små organisationer att bygga välmående och engagemang hos sina medarbetare.
För mätbara resultat och en bättre arbetsmiljö, ICA Supermarket Lindome
Engagerade och nöjda medarbetare och ett förändringsarbete som ger verklig effekt i verksamheten. Det är några anledningar till att Coop Halmstad valt att använda Flourish.
Med medarbetarna i fokus, Stora Coop Halmstad
Engagerade och nöjda medarbetare och ett förändringsarbete som ger verklig effekt i verksamheten. Det är några anledningar till att Coop Halmstad valt att använda Flourish.
ICA Maxi Linköping – Satsning på ledarskap gav mätbara resultat
På ICA Maxi i Linköping användes Flourish som ett viktigt stöd i butikens satsning på ett stärkt ledarskap.
ICA Kvantum Falkenberg – Bättre kundupplevelser genom feedback
ICA-handlaren Martin behövde ett digitalt verktyg som kunde mäta implementationen av ett nytt arbetssätt.
Medarbetarfokus – nyckeln till framgång för Else
Det är snart 35 år sedan Elses vd Stefan Bertling gav sig in i automationsbranschen. Sedan dess har teknikutvecklingen gått rekordsnabbt och efterfrågan spridit sig till allt fler sektorer..
Katarina ville ha mer ”direkt” feedback – fann det hos Flourish
Vi fick möjligheten att ställa några frågor till Katarina Garnolf som arbetar som chef på HR-service på Halmstads kommun. Katarina och hennes team nyttjade Flourish
Flourish stärkte teamet hos IP Australia.
På bilden: Catriona Bruce, IP Australia I den här intervjun med en av Flourish första utländska kunder pratar vi med Catriona Bruce från Patent Analytics
Regelbunden kontakt stärker distansledarskapet
Maria Leak är konsultchef på Storesupport – ett företag med huvudkontor i Stockholm och med kontor i både Göteborg och Malmö. Koncernen startades år 2000
Linus Eriksson, Idre Fjäll
Emmy Wislander, Volvo Trucks
Maria Sjöström
Med Flourish ser jag trender i mitt teams engagemang och kan agera på kvalitativ feedback.
Marcus Tannerfalk, Tetra Pak
Kundcase
Med chattbaserad feedback, intuitivt gränssnitt, smidiga funktioner och teamfokuserad approach hjälper Flourish ledare i både stora och små organisationer att bygga välmående och engagemang hos sina medarbetare.
För mätbara resultat och en bättre arbetsmiljö, ICA Supermarket Lindome
Engagerade och nöjda medarbetare och ett förändringsarbete som ger verklig effekt i verksamheten. Det är några anledningar till att Coop Halmstad valt att använda Flourish.
Med medarbetarna i fokus, Stora Coop Halmstad
Engagerade och nöjda medarbetare och ett förändringsarbete som ger verklig effekt i verksamheten. Det är några anledningar till att Coop Halmstad valt att använda Flourish.
ICA Maxi Linköping – Satsning på ledarskap gav mätbara resultat
På ICA Maxi i Linköping användes Flourish som ett viktigt stöd i butikens satsning på ett stärkt ledarskap.
ICA Kvantum Falkenberg – Bättre kundupplevelser genom feedback
ICA-handlaren Martin behövde ett digitalt verktyg som kunde mäta implementationen av ett nytt arbetssätt.
Medarbetarfokus – nyckeln till framgång för Else
Det är snart 35 år sedan Elses vd Stefan Bertling gav sig in i automationsbranschen. Sedan dess har teknikutvecklingen gått rekordsnabbt och efterfrågan spridit sig till allt fler sektorer..
Katarina ville ha mer ”direkt” feedback – fann det hos Flourish
Vi fick möjligheten att ställa några frågor till Katarina Garnolf som arbetar som chef på HR-service på Halmstads kommun. Katarina och hennes team nyttjade Flourish
Flourish stärkte teamet hos IP Australia.
På bilden: Catriona Bruce, IP Australia I den här intervjun med en av Flourish första utländska kunder pratar vi med Catriona Bruce från Patent Analytics
Regelbunden kontakt stärker distansledarskapet
Maria Leak är konsultchef på Storesupport – ett företag med huvudkontor i Stockholm och med kontor i både Göteborg och Malmö. Koncernen startades år 2000
Jag vill veta mer!
Hur funkar det?
Det är enkelt!
Flourish underlättar vardagen för engagerade ledare och deras team. Med chattbaserad feedback i era etablerade kanaler, intuitivt gränssnitt och rapportering som ger insikter i realtid skapas värde – inte arbetsbelastning.