HR/Tech företaget Flourish och utbildningsföretaget Boosta ingår ett spännande samarbete där bolagen tillsammans ska erbjuda kunderna ett unikt koncept av både vässad kundupplevelse och uppföljning via HR/Tech.
Partnerskapet innebär samarbete av flera slag, allt ifrån gemensamma kundevent, webbinar till produkt- och processutveckling.
Flourish kombinerar modern AI-teknologi med SaaS. Boosta har mångårig erfarenhet dagligvaruhandeln med särskilt fokus på att utveckla kundupplevelse, proaktivitet & servicenivå. Som partners samlas vi runt människa, modern dagligvaruhandel och teknik.
Mårten Andersson, Grundare – Flourish
– I pandemins spår ser vi på Flourish att dagligvaruhandel har tvingats utmana sig själva på flera plan men särskilt gällande kund- och medarbetareupplevelse. Många handlare har, en gång för alla, insett medarbetarupplevelsens betydelse för en lönsam butik. Att bygga och förändra kund- och medarbetarupplevelsen är komplext men teamet på Boosta har med hjälp av erfarenhet, smartness och humor, lyckats göra det till något greppbart. Vi är mycket stolta att vi med detta partnerskap kommer börja erbjuda våra tjänster till deras kunder.
Björn Persson, Grundare – Boosta
– Boosta arbetar idag med de främsta ICA butikerna & centralt på Axfood. En utmaning är att BOOSTA det “coachande förhållningssättet” från samtliga ledare i de stora dagligvarubutikerna för att få till beteendeförändringar hos medarbetaren. Med hjälp av Flourish kommer vi få ett uppföljningsverktyg som hjälper både BoostaCoacher och ledare i butikerna att lyckas ännu bättre. Vi kommer på ett strukturerat sätt kunna följa upp ledarskapet samtidigt som medarbetarnas synpunkter och feedback samlas in. Vi kan redan se mätbar beteendeförändring i de butiker där vi testat verktyget!
Videoklippet nedan presenterar ett exempel på våra samarbeten. Hör gärna av dig till oss om du vill ha mer information.
Boosta: https://www.boosta.info/
Flourish: https://flourish.se/